Donnerstag, 4. Oktober 2012

Klasikinis morkų pyragas

na, gerai, prisėsiu :))) Buvau pradingusi, nes vyras 3 savaites keliavo po kalnus Pakistane, o aš vakarais "po nieko neveikimo" su vaikais - mamų kasdienybės - būdavau per daug išvargusi rašyti :). Nors kepiau, gal net ir daugiau nei šiaip. Sykį bandžiau morkų pyragą su maltais riešutais, bet jis buvo sausokas, o pagal šį receptą gavosi drėgnas, aromatingas ir minkštas. Nepatingėkite nusipirkti laimo glajui, nes jis "pastato taškelį ties i" :D.
 
 

Receptas ( iš žurnalo "Baking Heaven, Nr. 3, Spätsommer 2012")


3 vidutinio dydžio kiaušiniai
270 g cukraus (naudojau rudąjį)
180 g miltų
1 a. š. vanilės cukraus, arba vanilės ankšties minkštimo
3 a. š. kepimo miltelių
1,5 a. š. cinamono
1 a. š. kardamono
0,5 a. š. malto imbiero
žiupsnelis druskos
150 ml saulėgrąžų aliejaus
450 g smulkiai tarkuotų morkų
sviesto ir džiuvesėlių formai (aš kepiau 26 cm skersmens torto formoje)

Glajui:

65 g minkšto sviesto
240 g cukraus pudros
1 a. š. vanilės cukraus
tarkuota 1 laimo cedra (būtinai, nes suteikia nuostabų aromatą)
100 g kreminio varškės sūrio
aš papildomai įspaudžiau ir laimo sulčių, saldumui atsverti :)

Įkaitinkite orkaitę iki 150 ° C. Kepimo formą ištepkite sviestu ir pabarstykite džiūvesėliais. Iki purumo išplakite kiaušinius su cukrumi bei vanilės minkštimu ar -cukrumi. Sumaišykite miltus, kepimo miltelius, prieskonius bei druską ir įmaišykite į tešlą. Galiausiai sudėkite tarkuotas morkas, supilkite aliejų ir gerai išmaišykite tešlą. Supilkite tešlą į kepimo formą ir kepkite apie 55 minutes.

Ingredientus glajui sumaišykite iki vientisos masės ir užtepkite ant atvėsusio pyrago. Galite papuošti marcipaninėmis ar fondanto masės morkytėmis (aš pasigaminau iš fondanto masės, nors marcipanas man labiau patinka). Skanaus!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen